czwartek, 30 maja 2013

ogród jak z bajki ? Chelsea Flower Show 2013

Tak szczerze, to byłam Chelsea zawiedziona. Spodziewałam się czegoś większego, bardziej wow, bardziej inspirującego.Najbardziej znane ogrodnicze show na świecie, mimo trochę innej formuły bardzo przypomina poznańską Gardenię (i nie chodzi tu o umniejszanie Gardenii), a ja spodziewałam się czegoś więcej po show na który bilet kosztuje 275 zł.
Niemniej były (zwłaszcza) ogródki które mi się podobały.
1.tylko Śpiącej Królewny brak 
2. Return to Inocence
jak się dowiedziałam nie jest to ogród dla dzieci (rośnie tam np. naparstnica, która jest trująca) tylko dla dorosłych pragnących powspominać dzieciństwo.
Nadal jest ładny.
i w obu ogródkach była pokrzywa :D

1 komentarz:

melania pisze...

Po prostu bosko :). Ja tam uwielbiam patrzeć na ogrody, ponieważ wprawiają mnie w zachwyt. Ubóstwiam spędzać czas w ogrodzie, dlatego nie bez powodu aranżuję w nim teraz takie miejsce rekreacyjne, gdzie będzie można w nim wypoczywać po królewsku. Dlatego przeglądam powoli nawet i drewniane balie ogrodowe , ponieważ od dawna coś takiego mi się marzy.