sobota, 19 stycznia 2013

zima?

Minął pierwszy tydzień mojej nowej pracy. Nie ma co ukrywać, nie jest to praca spełniająca moje ambicje czy sprawiająca mi wielką przyjemność, ale ma też swoje plusy. Możliwość robienia dobrej jakości zdjęć nie jest niestety jednym z nich. Co da się zobaczyć na poniższych migawkach. Chciałam je jednak pokazać, bo śnieg w Londynie to niemal rarytas (tylko czemu muszę popylać pół dnia po ulicach jak pada ?) właściwie to niemal katastrofa, ale za to jaka piękna katastrofa! Bardzo podobały mi się też oszronione pajęczyny (ostatnie zdjęcie, niestety słabej jakości, robione z fleszem). Na początku byłam przekonana, że to pozostałości po dekoracjach na Halloween i zastanawiałam się czego użyli, że te pajęczyny wyglądają tak naturalnie. Super efekt! Z tym że jak się okazuje uzyskała go Matka Natura, a nie ludzie  




Brak komentarzy: